Ειδησεις-Ανακοινώσεις για τον πολιτιστικό σύλλογο ραχτάδων,για εκδηλώσεις του χωριού και όχι μόνο
Σημαντικές πληροφορίες:
Επιλέξτε κατηγορία
LAST NEWS
Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013
Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό στο Νησί το 2013
Τις δράσεις τουριστικής προβολής που προγραμματίζει ο Δήμος Κέρκυρας το 2013, παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Γιάννης Τρεπεκλής ο οποίος προέβλεψε σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης. Ο κ. Τρεπεκλής υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι με τα ελάχιστα διαθέσιμα κονδύλια από ιδίους πόρους ο Δήμος κατόρθωσε να υλοποιήσει ένα αξιόλογο και αποδοτικό πρόγραμμα δράσεων προβολής και συμμετοχής στις διεθνείς εκθέσεις, την ώρα που τα κονδύλια για την τουριστική προβολή πηγαίνουν στις Περιφέρειας και παλαιότερα στις Νομαρχίες, επαναλαμβάνοντας τη θέση που κατά καιρούς έχει εκφράσει για την αναγκαιότητα προβολής της Κέρκυρας, με στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού τουριστών για την τόνωση της τοπικής οικονομίας και κυρίως την στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Προέβλεψε, δε, ότι παρά τα όσα δηλώνουν εκπρόσωποι μεγάλων τουρ οπερέιτορ για κρίση στον τουρισμό και τα οποία έχουν ως μόνο στόχο την πίεση για μείωση των τιμών, τα μηνύματα για το 2013 είναι πολύ ενθαρρυντικά για σημαντική άνοδο από την πλειονότητα των αγορών.
Ο κ. Τρεπεκλής επεσήμανε ότι με ελάχιστα χρήματα πραγματοποιήθηκε σημαντική προβολή της Κέρκυρας. Ενδεικτικά ανέφερε ότι η παρουσία του Δήμου Κέρκυρας σε 10 Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις κόστισε 36.000 ευρώ, όταν άλλοι προορισμοί (όπως η Ρόδος και η Κως) δαπάνησαν πολλαπλάσια χρήματα. «Η επένδυση που πραγματοποιούμε επιστρέφει πολλαπλάσια στην τοπική οικονομία και καταφέρνουμε μέσα από τις αδελφοποιημένες πόλεις και τις καλές δημόσιες σχέσεις που έχουμε αναπτύξει το προηγούμενο διάστημα να δημιουργήσουμε στους εν δυνάμει επισκέπτες μας αίσθημα ασφάλειας και φιλοξενίας για τον τόπο μας», τόνισε ο Δήμαρχος.
Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπως στο Λονδίνο, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Βελιγράδι, Μόσχα κ.α., σχεδιασμό και έκδοση έντυπου πληροφοριακού υλικού, τουριστικών χαρτών και θεματικών εντύπων, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για την τουριστική προβολή καθώς και συμπληρωματικές ενέργειες διαφήμισης.
Σε αυτές περιλαμβάνονται οι καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, η αναβάθμιση του τουριστικού portal του Δήμου, η συμμετοχή σε παράλληλες εκδηλώσεις που πραγματοποιεί ο ΕΟΤ και η συμμετοχή σε road show και προωθητικές ενέργειες στην Αθήνα, τη Βόρειο Ελλάδα, την Ιταλία, τη Γερμανία και την Μ. Βρετανία.
Η αντιπολίτευση
Στο σχέδιο τουριστικής προβολής εξέφρασαν αντρρήσεις ή επιφυλάξεις οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης, με κριτική που ασκήθηκε στη χρησιμότητα των τουριστικών εκθέσεων,
«Η καλύτερη προπαγάνδα είναι οι υποδομές του νησιού», υπογράμμισε ο δημοτικός σύμβουλος της «Συμπαράταξης Ευθύνης» Σπύρος Βάρελης, τονίζοντας ότι θα πρέπει να προβληθούν νέες υποδομές όπως οι βιολογικοί που κατασκευάζονται, ή το νέο νοσοκομείο. Τάχθηκε υπέρ της συμμετοχής στις εκθέσεις όπως αυτή του Λονδίνου, τονίζοντας ότι όσοι την επισκέπτονται δεν είναι πελάτες αλλά επιχειρηματίες που επιδιώκουν να συνάψουν συμφωνίες.
Από την πλευρά του, ο σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Βασίλης Αρμενιάκος ανέφερε ότι η συγκέντρωση και συγκεντροποίηση κεφαλαίου στο θέμα του τουρισμού έχει πάρει χαρακτηριστικά καταιγίδας. Αυτό έχει επιπτώσεις στην καταρράκωση των εργατικών δικαιωμάτων, στο all inclusive και στο κλείσιμο των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων».
Ο Γιώργος Ραιδεστινός υπογράμμισε ότι ο τουρισμός είναι επιστήμη, θεωρώντας ότι τον προγραμματισμό, τις δράσεις και την εκπροσώπηση του Δήμου πρέπει να αναλάβουν εξειδικευμένα στελέχη: «Φοβάμαι ότι η εισήγηση όπως είναι διαμορφωμένη συντελεί στην προσωπική προβολή του Δημάρχου», τόνισε, κάνοντας λόγο για ερασιτεχνικό σχεδιασμό.
ΠΗΓΗ: www.corfupress.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου